Kampanie sprzedażowe / Wsparcie sprzedaży
Wysoką skuteczność działań sprzedażowych zawdzięczamy systematycznym szkoleniom, dzięki którym stale podnosimy efektywność. Nasze doświadczenie oraz możliwość korzystania z najlepszych narzędzi informatycznych, gwarantują najwyższą jakość na każdym etapie naszej pracy.
Nieustanie monitorujemy rozmowy i wyniki pracy naszych pracowników. Dbamy, aby decyzje podjęte przez klientów były świadome.
W ramach usługi oferujemy:
- sprzedaż produktów i usług
- pozyskiwanie nowych klientów
- utrzymanie klienta
- generowanie leadów
- infolinie sprzedażowe
Obsługa klienta / infolinia / BOK
Jakość obsługi jest dla nas najwyższym priorytetem. Zapewniamy profesjonalne wsparcie klientom na każdym etapie współpracy. Posiadamy doskonałe narzędzia informatyczne, dzięki którym gwarantujemy ich realizacje. Jesteśmy wstanie realizować dowolne kampanie, w tym obsługę infolinii w systemie 24/7/365.
Obsługa klienta nie odbywa się tylko za pomocą telefonu. Klienci firmy mają możliwość kontaktu poprze email, live chat, sms, wideokonferencje oraz tradycyjną pocztę.
W ramach usługi oferujemy:
- infolinię
- obsługę systemów rezerwacji i zamówień
- obsługę reklamacji
- wykorzystanie różnych kanałów komunikacji
Windykacja
Rozmowa z dłużnikiem jest kluczowym elementem. Dlatego nasi konsultanci są odpowiednio szkoleni, między innymi z technik mediacji. Szukamy sposobu, dzięki któremu dłużnik będzie w stanie uregulować zobowiązania.
W przypadku nieterminowych płatności warto posłużyć się kampanią windykacyjną. Zdajemy sobie sprawę z tego, że windykacja jest delikatnym obszarem. Podczas takich zleceń dbamy, aby efektem końcowym byłą opłacona faktura i zaległe należności trafiły na Państwa konto.
W ramach usługi oferujemy:
- windykacje miękką
- monitoring płatności
- wysyłkę powiadomień do zapłaty
Badania rynku/CATI
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku w przeprowadzaniu ankiet wśród klientów, na Państwa potrzeby zbieramy nie tylko informacje, ale również potrafimy ocenić nastawienie klienta do produktu czy usługi.
Warto zlecić usługę profesjonalnej firmie, która posiada doświadczenie w tym zakresie. Dzięki temu firma może skupić się na głównej działalności firmy. Klient ma możliwość monitoringu pracy konsultantów i sprawdzanie jakości poprzez dostępu do nagranych rozmów.
W ramach usługi oferujemy:
- przygotowanie profesjonalnego scenariusza rozmowy
- zebranie informacji i twardych danych
- opinii i ocen na temat produktów i usług
- przedstawienie wyników w wygodnej dla klienta formie