Kampanie sprzedażowe / Wsparcie sprzedaży

Wysoką skuteczność działań sprzedażowych zawdzięczamy systematycznym szkoleniom, dzięki którym stale podnosimy efektywność. Nasze doświadczenie oraz możliwość korzystania z najlepszych narzędzi informatycznych, gwarantują najwyższą jakość  na każdym etapie naszej pracy.

Nieustanie monitorujemy rozmowy i wyniki pracy naszych pracowników. Dbamy, aby decyzje podjęte przez klientów były świadome. 

W ramach usługi oferujemy:

  • sprzedaż produktów i usług
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • utrzymanie klienta
  • generowanie leadów
  • infolinie sprzedażowe

Obsługa klienta / infolinia / BOK

Jakość obsługi jest dla nas najwyższym priorytetem. Zapewniamy profesjonalne wsparcie klientom na każdym etapie współpracy.  Posiadamy doskonałe narzędzia informatyczne, dzięki którym gwarantujemy ich realizacje. Jesteśmy wstanie realizować dowolne kampanie, w tym obsługę infolinii w systemie 24/7/365. 

Obsługa klienta nie odbywa się tylko za pomocą telefonu. Klienci firmy mają możliwość kontaktu poprze email, live chat, sms, wideokonferencje oraz tradycyjną pocztę.

W ramach usługi oferujemy:

  • infolinię
  • obsługę systemów rezerwacji i zamówień
  • obsługę reklamacji
  • wykorzystanie różnych kanałów komunikacji

Windykacja

Rozmowa z dłużnikiem jest kluczowym elementem. Dlatego nasi konsultanci są odpowiednio szkoleni, między innymi z technik mediacji. Szukamy sposobu, dzięki któremu dłużnik będzie w stanie uregulować zobowiązania. 

W przypadku nieterminowych płatności warto posłużyć się kampanią windykacyjną. Zdajemy sobie sprawę z tego, że windykacja jest delikatnym obszarem. Podczas takich zleceń dbamy, aby efektem końcowym byłą opłacona faktura i zaległe należności trafiły na Państwa konto.

W ramach usługi oferujemy:

  • windykacje miękką
  • monitoring płatności
  • wysyłkę powiadomień do zapłaty

Badania rynku/CATI

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku w przeprowadzaniu ankiet wśród klientów, na Państwa potrzeby zbieramy nie tylko informacje, ale również potrafimy ocenić nastawienie klienta do produktu czy usługi. 

Warto zlecić usługę profesjonalnej firmie, która posiada doświadczenie w tym zakresie. Dzięki temu firma może skupić się na głównej działalności firmy. Klient ma możliwość monitoringu pracy konsultantów i sprawdzanie jakości poprzez dostępu do nagranych rozmów.

W ramach usługi oferujemy:

  • przygotowanie profesjonalnego scenariusza rozmowy
  • zebranie informacji i twardych danych 
  • opinii i ocen na temat produktów i usług
  • przedstawienie wyników w wygodnej dla klienta formie